lørdag den 19. marts 2011

At rejse er at leve



Det bliver helt fantastisk at komme på sommerferie til Norges land. Har længe haft følelsen af udlængsel og følelsen af at trænge til, at rejse ud i verden, sammen med Rasmus. I efteråret planlagde vi en rejse til Mauritius, men så stoppede jeg på mit arbejde og pengene var ikke længere til det.
Jeg glæder mig til at opleve Norges smukke natur. Har aldrig været så langt oppe i landet før, men har hørt fra mine forældre, at der er utroligt smukt dér oppe nord på. Frankefar og Annemor har jo kørt hele vejen op til Nordkap, så de ved hvad de taler om.
Håber at vi kan nå et smut omkring Oslo, så jeg kan gense de omgivelser jeg engang, for efterhånden mange år siden boede i. Jeg var så ung og tiden dengang handlede ikke om, at opleve nogen smuk natur, men om at feste og arbejde mest muligt. Det var dengang, nu er der andre prioriteter - heldigvis!
Her kan I se hytten som venter os til sommer

                                       


2 kommentarer:

  1. øj, det lyder altså som en rar måde at bruge sin sommerferie!!!

    SvarSlet
  2. Ja, jeg glæder mig helt vildt. Vi skal køre hele vejen derop så vi rigtig kan se det skønne land:-)

    SvarSlet