lørdag den 19. marts 2011

Bogen om Prins Henri


Jeg er nu efterhånden blevet færdig med, at læse min bog om Prinsegemalen. Jeg fik den af Andreas i fødselsdagsgave og har nydt rigtig meget at læse den. Den er sjov for mig at læse, da jeg jo kender de personer der optræder i bogen, og kender de omgivelser, som er beskrevet i den. Tror at mange mennesker vil få et andet og bedre syn på Prins Henri, hvis de læste den.
Bedste er så heldig, at være i besiddelse af bogen om Bodil Cath - den royale journalist, som har fulgt kongefamilien i mange år. Hun var blandt andet den journalist, som havde æren af at trykke interviewet med Prinsegemalen, da han for nogle år siden følte sig degraderet. Det var et interview, som vakte røre blandt danskerne og var skyld i mange diskussioner.
Nå, men bogen om Cathen skal jeg i gang med at læse nu, og Bedste skal låne min bog om Prinsegemalen. Det er godt, at jeg har min Bedste B. Vi kan nemlig rigtig blive enige om, at KONGEHUSET SKAL BESTÅR!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar