lørdag den 26. marts 2011

En ægte sødlig




Lupo og jeg har i dag været på rundtur til familien. Først i det lille gule hus, så på besøg hos Bedste B og til sidst hos Annemor og Frankefar i Lyngå. Rasmus er på Job hele dagen.

I det lille gule hus var alle glade og Viktor susede på rulleskøjter og Sara Viola tog en tur på scooteren.

Bedste B og jeg fik byttet bøger. Nu er det min tur til Bodil Cath og Bedstes tur til Prinsegemalen. Vi hyggede med lækker frokost og småkager til kaffen, alt imens vi ordede verdensituationen.

I Lyngå duftede alt af forår - lidt af gylle og lidt af dejlig frisk luft. Forårsblomsterne tittede frem alle vegne og jeg fik kastanjegrene med hjem til at sætte i vinduet - glæder mig til de springer ud, de er så smukke at kigge på. 
Ude på marken var der kommet de to sødeste kalve, som gik og hyggede sig.. det er også en del af det skønne forår på landet. 

1 kommentar:

  1. Ser ud til dejligheds weekend!!!
    Det bedste er at være sammen med dem der kalder én Moster/Faster!!

    SvarSlet