søndag den 22. maj 2011

Første scanning:-)


Her er vores lille baby My - Så sød:-) :-) :-)
Scanningen er den vildeste oplevelse, jeg hidtil har haft. Det var så vildt, at se det lille væsen bevæge sig, inde i min maven uden, at jeg overhovedet kan mærke, noget som helst.
Baby sov og lå med ryggen til os, da vi startede. Sygeplejersken måtte derfor vække "den" :-( Baby blev helt fortumlede og hoppede rundt - så synd, men nødvendigt.
Alt var  fin og som det skulle være :-) Det var dejligt, at få ro i sindet.

Jeg blev sat 4 dage frem, termin hedder derfor nu den 24. november.

Den næste scanning ligger på dagen, hvor vi drager til Norgesland. Vi smutter derfor lige forbi Skejby sygehus, inden turen går videre nordpå. Der får vi forhåbentligt vished om kønnet :-) det bliver så spændende:-) 
 Vi er så stolt af det lille liv allerede:-) 

1 kommentar:

  1. Fedt!! Den lille ligner allerede en ægte lille baby!!
    Jeg kan slet ikke forstille mig hvordan det er at have noget til at voksne inden i, som har sit helt eget liv. Det freaker mig lidt ud bare ved tanken.
    Kan godt forstå stoltheden :D

    SvarSlet