lørdag den 7. maj 2011

Tre på tur:-)

                                     
Årets første grilltur med den nye grill, ved Fløjstrup strand.
Det var så skønt ude ved stranden. Der var helt vindstille, lunt og stille. Mens vi sad der på stranden, kom der mennesker ridene på islandske heste, det var virkelig hyggeligt.





Jeg vil benytte lejligheden til at fortælle, at vi til november bliver én mere på DenLilleKvist:-) Jeg er i uge 11 og vi er netop blevet indkaldt til den første scanning d. 18. maj kl. 17.30. Det bliver så spændende og vi glæder os helt vildt:-)
Jeg har haft en hård periode med overvældende træthed, meget kvalme, opkast og sygemelding fra arbejdet af samme grund. Jeg er i mandags startet op igen. Det er virkelig dejligt, at det hele er lettet lidt. Havde ikke i min vildeste fantasi regnet med, at det ville være på den måde, at være gravid i de første måneder. Men ak ak.. Så lærte jeg noget nyt. Der kommer sikkert mere i opdagelsesposen omkring graviditeten:-)  Rasmus har virkelig været så sød. Han har ordenet ALT - lavet mad og serveret det, købt ind, gjort rent og passet alle sine egne ting alt imens. Magen til mandfolk skal man lede længe efter:-) Elsker elsker elsker ham!!!




5 kommentarer:

  1. Wiiiuuuhh! Tillykke igen! Hurra!
    Jeg har holdt det helt hemmeligt selv om det var svært!
    Træls at det har været så hårdt, men lækkert at det er ved at være bedre!
    Glæder mig til at læse mere om det hele!

    Og turen ser hyggelig ud!

    SvarSlet
  2. Tak søde kusine.. Det er altid svært at holde tæt med den slags,, havde også selv bidt tungen af mig:-)

    SvarSlet
  3. Årh, var det mon Rasmus der havde bestilt hestene til at komme forbi... Ret romantisk tur :-)

    ... Og så kan det da bare lige skynde sig at blive den 18. Bliver så spændende :-)

    Kh
    Lif

    SvarSlet
  4. ja jeg er jo også råddent syg når jeg er gravid...det bliver bare ved næsten hele graviditeten for mig. Så surt!

    Tillykke søde kusine...og så skægt at jeg gættede rigtigt inden du selv :)

    SvarSlet
  5. Hehe.. Ja det var lidt mærkeligt at du gættede det:-) og lidt sjovt!

    Jeg er så glad for at utilpasheden er lette. Kan slet ikke forestille mig hvordan man overlever 9 måneder i den tilstand. Du er en sej kvinde:-)

    SvarSlet