lørdag den 18. juni 2011

Opsætning af sansegynge i Lyngå :-)




I dag står den på 17+2 og vi har overstået 43% af graviditeten :-)

I går var vi i Lyngå.
Rasmus skulle hjælpe AnneMor og FrankeFar med, at hænge en sansegynge op imellem to af de store træer.
Køerne var med hele vejen og vi fandt ud af at det ikke er for sjov, at man siger at køer gloer .-) De fik i hvert fald det hele med :-)


Frankefar knokler og køerne står bare og gloer og forstår ingenting... Det er en af de mere interessante dage i deres liv :-)







Den stolte kæreste (mig) viser sin seje kæreste frem. Synes nemlig, at det er så mega sejt, at han kan klatre rundt i træerne på den måde :-)
Bare lige, hvis der sidder nogen derude, der skulle være i tvivl om, hvor stolt jeg er af ham :-)



Køerne fik også fredagsslik :-) 
De nød godt af de afskårne grene og blade :-)





Den flotteste splejsning ever !
Lavet af den bedste og dejligste kæreste i hele verden :-)





Glo ko :-)



Endnu en glo ko...



Det færdige resultat.
En fantastik gynge, som man slet ikke bliver syg af at gynge i. Den har et kæmpe sving, det må være grunden til at den er behagelig.
Glæder mig helt vildt til Viktor skal prøve den - han vil elske den ! :-)



Som afslutning på dagen havde AnneMor lavet en overordentlig lækker middag til os.
Til dessert fik vi jordbær med fløde.. hmmmm.... :-)


3 kommentarer:

  1. Han er da super sej :-) og sådan en sansegynge må jeg da ha :-)

    SvarSlet
  2. og ps. så kunne jeg kommentere efter at have logget ud og ind igen - uden afkrydsning i "forbliv logget på"

    SvarSlet
  3. Ja, den er bare helt fantastisk :-) Jeg har også fundet ud af at det er det samme "problem" jeg har haft :-) Så nu køre det for os igen Lif :-)

    SvarSlet