søndag den 12. juni 2011

Pinseferie :-)


I dag står den på 16+3 og vi har overstået 41% af graviditeten :-)

På DenLilleKvist holder vi ferie :-) Det er skønt med tid sammen. Rasmus har arbejdet en del på det sidste, da han desværre skylder nogle timer på arbejdet. Der er gået koks i det, på grund af aflysninger og bytning af vagter. Så nu skal der betales tilbage, hvilket godt kan mærkes :-(

Man kan forresten også blive, så frygtelig træt lige pludselig og have en kæreste der synes, at det er helt vildt sjovt, at tage billeder af en, når man sover på en mærkelig måde :-)



I går cyklede vi en lang tur. Ud og omkring Egå engsø. Det er et skønt sted, med en masse fugleliv og skøn natur.

Bagefter tog vi til Lyngå for, at hjælpe mine forældre med nogle ting. Vi skulle også lave rafter til mit arbejde, som vi skal bruge til, at laver tipier af, sammen med børnene på legepladsen.

Jeg fik også hjælp af min AnneMor til, at kommer videre med mit strikketøj. Det er stadigvæk rigtig svært for mig, så vi har lettet lidt på opskriften. Undertrøjen til LilleMy, bliver derfor en smule anderledes. Men stadigvæk fin, synes jeg.

I dag  går turen til Hedensted, ned til Rasmus' søde forældre. Det bliver rigtig hyggeligt, da det er ved at være længe siden vi har været sammen med dem.



6 kommentarer:

  1. Godt billede af Jer to små!!

    SvarSlet
  2. For pokker det er besværligt at kommentere på denne blog! Men det var altså fra mig med en gammel profil som uheldigvis hedder Hvad? Må vist lige have lavet det om...

    SvarSlet
  3. Du er da også så sød, kusine :-) Jeg glæder mig til at se dig til Bedstes fødselsdag :-)

    SvarSlet
  4. Tak Linse :-) Tror jeg har fikset problemet nu. Mon den stadigvæk er bøvlet? :-)

    SvarSlet