fredag den 24. juni 2011

Sankt hans




I dag står den på 18+1 og vi har overstået 45% af graviditeten :-)

Torsdag fejrede vi Sankt hans i Lyngå.
Det var mega hyggeligt liiige indtil omkring kl. 19:30 hvor himlen åbnede sig og regnen væltede ned over os, snobrød, pølser og pandekagedej :-( Det var nærmest skybrud og regnen fortsatte resten af aftenen :-(
Hyggen måtte derfor fortsætte indendøres, hvilket også var fint :-) 



Line, Andreas og Viktor var i fuld gang med, at lave den flotteste heks, da Rasmus og jeg ankom :-) Den var iført en af Lensgrevinden fra Frijsenborgs bluser, som jeg engang har arvet. Den er ikke helt min stil, men den passede bare så godt til heksen... og hvis den skulle lade livet var det da en fin måde at gøre det på, synes jeg :-) Vi havde stor glæde af at kigge på den :-)





Mit gamle legehus havde også sunget sit sidste vers - snøft snøft :-( Det har jeg sørme brugt mange timer i og lavet haven så fin med flagstang, blomster, gangsti som jeg selv anlagde af sten fra marken, havebasin og meget mere.
Det er mange timer af min barndom. 
Det kunne desværre ikke mere, det kære gamle legehus, det var ved at rådne op, men alligevel..... :-(


Linse, Line og Viktor laver skrig med græstrå :-) Så heksen ikke lydløst flyver til Bloksbjerg :-)

Line er en lettet kvinde med sommerferie. Den sidste mundlige eksamen er overstået og nu venter der kun specialet før hun har overstået sit jurastudie :-)



Så søde :-)



Søde Bedste og søde farmor hyggede sig også rigtig meget.






Sansegyngen var en succes. Sara Viola og Viktor var begejstret for den :-) og mosteren ligeså :-)





2 kommentarer:

  1. Jeg elsker midsommer!!! Dejligt at i har en så god skt. Hans tradition i Lyngå!

    SvarSlet
  2. Ja, det sætter jeg også meget stor pris på. Det er nu forskelligt fra år til år hvor mange vi er smalet. Der har været en lnag årrække hvor vi børn ikke har været hjemme.. Du ved de år hvor det er for nederen at være sammen med forældrene :-)

    SvarSlet