torsdag den 30. juni 2011

Strikkeklub :-)

I dag stå den på 19+0 og vi har overstået 48% af graviditeten :-)
Jeg har med sikkerhed mærket vores LilleMy nu :-) Det var stort - men alt for kort en oplevelse :-)

I aftes mødtes Annemor, Linse, Line og jeg hos Bedste :-)
Vi har nemlig dannet os den her strikkeklub :-) Det var bare så hyggeligt - rigtig damehygge :-)

Jeg havde glemt mit kamera så derfor ingen billeder :-) vågnede en "anelse" søvnig efter min eftermiddagslur og tumlede nærmest ud af døren.

Nå men, vi skulle jo strikke og hækle. Nogen skulle først til at lære det. :-) Jeg øver mig stadigvæk i, at strikke den lille undertrøje til LilleMy. Det går meget bedre, men jeg har langt endnu.

Line skulle lære at hækle og klarede det til sidst rigtig godt :-) Planen er at hækle et halstørklæde til sin kære kæreste  :-) 

Linse lærte at hækle fine blomster - de blev så fine :-)
 Mon den er til Sara viola? Som er så glad for de ting hendes mor laver til hende :-)  

Det er godt at vi har Bedste og Annemor som læremestre. De er så seje til det og rigtig gode til at lære fra sig. Det er dem som redder når maskerne tabes :-) og det gør de tit for mit vedkommende... 

Bedste havde sørget så godt for os, kan I tro :-) vi fik Grethes kage (som i den virkelige verden nok hedder noget med Drømmekage) :-) men hjemme hos os hedder den Grethes kage. Vi fik jordbær, labre larver, chokolade, friske abrikoser og the :-) det var bare dejligt :-)

Vi skal helt sikkert mødes i strikkeklubben igen :-)

Rasmus og jeg starter vores sommerferie i morgen, fredag. Vi er først tilbage i starten af uge 29 :-)
Derfor pause fra bloggen, men vender tilbage med feriebilleder :-) 

Sommer Bay bay  til jer alle :-) 

3 kommentarer:

  1. He-he, fedt med en strikkeklub... Synes at du er temmelig sej, at du sådan strikker til LilleMy! :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det var rigtig hyggeligt!
    Gretheskage er iøvrigt ikke det samme som drømmekage, Grys:) Der er jo f.eks. kokos og havregryn til forskel - hvilket giver en helt anden smag - synes jeg:) (er nemlig ikke så vildt med kokos og drømmekage...).

    SvarSlet
  3. Altså jeg mener, at JEG ikke er så vild med kokos og drømmekage:)
    Lina

    SvarSlet