mandag den 6. juni 2011

Undertrøjer i silkeuld til LilleMy

Den står i dag på 15+4 og vi har overstået 39% af graviditeten :-)
I følge den kinesiske kaldender er LilleMy en lille Storm :-)



I dag har min søde Mutti og jeg været på bytur:-)
Vi startede med, at spise sushi og gik derefter ud i byen for, at se på babyting  og finde garn og opskrift til varmt undertøj til LilleMy :-) Jeg skal nemlig til at strikke :-)

Jeg har ikke strikket siden jeg var barn. Min Mutti har ofte forsøgt, at overbevise mig om, hvor dejligt det er at strikke fine ting. Lysten har dog ligget mig meget fjernt lige indtil nu, hvor det er fine ting til LilleMy jeg skal lave :-)

Jeg startede i eftermiddags med at strikke, med stor hjælpe fra min Mutti :-) Hun er en rigtig god læremester og kunne godt bære over med mine begynderfejl. Jeg synes at det er svært, men jeg hænger i. Er i skrivende stund lige blevet færdig med de pinde jeg startede med og skal nu  til at strikke vrang... eller... er det ret ? :-) Kan ikke helt huske det hehe.. Ja, det går godt her på Den lille Kvist: -) En ting er i hvert fald sikkert, jeg har brug for hjælpe til, at komme videre :-) Det får jeg på lørdag.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar