søndag den 17. juli 2011

Scanning i uge 20 :-)

Vores lille pige til scanningen i uge 20 :-)


I dag står den på 21+3 og vi har overstået 54% af graviditeten :-)

Den 7. juli var vi til scanning, hvor vi fik konstateret, at alt var som det skulle være
:-)
Vi skal have en lille pige :-) og hun sprang kurverne i forhold til størrelse
:-)
Bare hun ikke bliver ved med, at vokse med den fart inden fødslen.... uhhh
:-) 

Moderkagen ligger lige bagved mit maveskind. Jordemoderne sagde derfor, at det vil tage et par ekstra uger før Rasmus kan mærke LilleMy sparke udenpå.
Men... det kan vi allerede nu ! :-) Så de kloge er ikke altså så kloge
:-)

Ud over alt det gode går det også godt med at være gravid :-)
Mit hjerte er ved, at hoppe ud af brystet på mig, selv når jeg ingenting laver. Det er på grund af den øget blodmængde og de 15 slag ekstre i minuttet... det er en meget mærkelig fornemmelse :-)

Jeg kan mærke LilleMy mere og mere, hvilket er så livsbekræftende :-)
Maven vokser også meget i denne tid og jeg har derfor en undskyldning for, at købe lidt nyt tøj :-)

Hurra for tykke maver :-)

2 kommentarer:

  1. Jaaaa, hvor jeg glæder mig til at møde hende... og hurra for nyt tøj og store maver :-)

    SvarSlet
  2. Ja det bliver så dejligt når hun melder sin ankomst :-)Vi glæder os såen :-)

    SvarSlet