søndag den 28. august 2011

Fine Fine Færdige ting :-)


Så er to af stolene færdige :-)
Efter afslibning, tre gange sæbebehandling og til sidste pudset op med fint sandpapir :-)
De er blevet rigtig fine synes jeg :-) og de klæder også vores stue rigtig godt :-)


LilleMys, Moster Linse, har syet disse mega fine bukser til hende :-)
Æjjj hun er altså allerede SÅ forkælet :-) hvordan skal det dog ikke blive når hun ER født :-)
Dem er jeg virkelig glad for. Hun bliver så fin i dem :-)
(De er helt mørke lilla, ved ikke hvorfor billedet er så forvrænget i farven)


Min Annemor har lavet denne nålepude af hendes fine filt til mig :-)
I dag fik jeg også fine nål til den :-)
Så nu er den bare helt igennem fin :-)
Hvis man skulle få lyst til, at kigge på flere af Annemors flotte filt-ting, kan man klikke hér
:-)

2 kommentarer:

  1. Stolene er blevet rigtigt fine!!! Dem kommer i til at tilbringe mange hyggelige stunder i!

    SvarSlet
  2. Ja :-) Det tror jeg også.. Er virkelig glad for dem allerede :-)

    SvarSlet