torsdag den 4. august 2011

Siden sidste gang:-)

Så er jeg tilbage tra lalalalala.. :-)

I dag står maven på 23+6 og vi har overstået 60% af graviditeten :-)

Der er sket en del i livet siden sidst :-)

Rasmus' søde forældre havde den 22. juli inviteret Annemor, Frankefar, Rasmus og mig i sommerhuset.
Det var en brand hyggelig dag :-)


Sally var der jo selvfølgelig også og hun elskede, som altid en svømmetur i havet og en løbetur på stranden
:-)


Til min store glæde var der kommet hyben på buskene :-)
Hvert år har jeg en ide om, at i-år-skal-jeg-da-lave-hybenmarmelade :-) men det bliver vist heller ikke til noget i år :-( sikke sikke noget...



Men jeg fik lavet den skønneste humus :-)
hmmm... elsker det :-) Og det er bare rigtig godt i pitabrød - det får vi mindste tre gange om måneden.


Færdig !! :-)


Vi har haft træf i strikkeklubben :-)
Jeg er stoppet med undertrøjen til LilleMy. Den blev ikke ordentlig og min perfektionisme kunne ikke bære det.
Jeg er derfor nu startet på, at hækle et fint rødt tæppe til vores lille spilop.
Tror jeg har fået et hæklekald.
Det er i hvert fald meget nemmere for mig at lære det, end at lære at strikke. :-)
Dejligt med en succes oplevelse i håndarbejdsverdenen :-)
Billeder af tæppet kommer senere :-)


I mandags tog Rasmus på koloni i Blåvand :-( - en helt uge.
Han er først tilbage på mandag.. Det er skrækkelig.
Savnet fylder hele mit hjerte ! :-(
Men nogen siger, at det er sundt at savne, men synes ikke at det er spor sjovt.



LilleMy, Lupo og jeg tog på tur til Børkop. (Syd for Vejle)
Der skulle vi besøge Kralle, Klaus og lille Johan i deres nye hus. Klaus var nu på arbejde, så ham så jeg ikke den dag.
Vi andre tre hyggede os rigtig meget og det er et vildt skønt hus de har købt sig dernede :-)


Johan har fået den skønneste have, hvor han kan lege :-)
Søde dreng ! :-) 


  


2 kommentarer:

  1. Sikke du går og hygger dig, Kusine!
    Troede lige et øjeblik at du havde fået en hund, uden at jeg vidste det!!! ;)

    Og strikkeklub. Man kommer jo til at overveje at flytte tilbage, når man ser den slags..! (eller, altså, ikke. Men vil gerne inviteres engang :) )

    SvarSlet
  2. Hehe.. Nej, ingen hund til mig. Det kan Denlillekvist vist ikke rumme. Sally er Rasmus' forældres hund, den er så sød :-)

    Det kunne altså være så hyggeligt, hvis du var med i strikkeklubben. Du er jo selvskrevet inviteret, det ved du da :-) Vi må afholde et træf når du kommer til Århus igen :-) Eller du kunne jo også bare flytte tilbage.. Det synes jeg er en bedre ide :-)

    Så forresten lige dit indlæg på min FB.. tak :-) Jeg har ikke være derinde længe, da min oplader har været glemt i sommerhuset :-(

    SvarSlet