tirsdag den 20. september 2011

Arvestykke :-)


Maven står i dag på 30+5 :-)

Kjolen på billedet har min Annemor haft på da hun var lille baby :-)
Efter Linse, jeg og Sara Viola har haft den er det nu LilleMys tur :-)

Den bliver til særlige fine lejligheder :-)

Jeg er nu heller ikke helt klar over, hvor meget vi har brugt den, men fin er den i hvert fald.
Jeg kan huske, at Linse og mine dukker også har haft glæde af den :-)
Man må sige, at den lille kjole har gjort det godt og bragt megen glæde :-)

Der udover nyder jeg bare så meget min barselsferie
:-) :-) :-)

Nyder bare så meget, at jeg kan tuller og ordne og gøre klar til LilleMys ankomst.

Nyder, at have formiddagene fri igen, lidt ligesom da jeg havde skiftende arbejdstider.
(det savner jeg helt vildt)
Nyder stilheden og roen ude i samfundet om formiddagen.
Nyder at byen og svømmehallen, ikke er så hektisk om formiddagen.
Nyder at der er god tid til alt det jeg ikke nåede før.
Nyder at stressen er ved at lette.
Nyder at jeg er ved at blive mig selv igen = en sødere  kæreste, datter, søster, moster, veninde, barnebarn, svigerinde, osv..... bare en sødere Gry.

Det nyder jeg !!!!!
:-)

2 kommentarer:

  1. Dejligt at du nyder det, Grys!
    Men jeg synes nu, at du lige skal tøve lidt med det der -ferie ord.... Plejer det ikke, at blive brugt som en slags hån af mænd der er lidt misundelige over, at det ikke er dem der har den lange barsel? Nok er det fantastisk, at have tid med bebs, men ligefrem at kalde det ferie - det må vi lige snakkes ved om:)

    SvarSlet
  2. Hehe... Ja men indtil hun kommer ud er det da lidt ferie, synes jeg :-) Jeg har da i hvert fald ferie indtil på næste fredag - så starter barsel rigtigt :-)

    SvarSlet