lørdag den 10. september 2011

Alt godt fra DenLilleKvist :-)


Maven står i dag på 29+2  :-)
Der manger 27% af graviditeten  :-)
Klik lige hér og se en 3D video, der viser et foster, som er tilsvarende LilleMy i udvikling
:-)

Det er min Bedste Bs fødselsdag i dag :-)
KÆMPE STORT TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN, BEDSTE
:-) :-) :-) :-) 
Jeg skal ud og fejre yndlings-Bedsten senere i dag :-)
Glæder mig.. :-)

Sara Viola har lavet det fineste armebånd til LilleMy  :-)

Selvom det er meget svært, at forstå det med, at babyer ligger inde i maven er Sara Viola klar til at modtage LilleMysen med legetøj og klap på maven  :-)
For at sætte en anelse børneforståelse på, har vi sagt at LilleMy kommer ud af maven når Viktors nisse, Tibenuksen, kommer frem igen.  :-)
Meeeeen... det er godt nok meget svært at forstå  :-)  Det er det skisme også for os andre 
:-)


Annemor har istand sat min gamle spilledåse, "Ole" hedder den :-)
Den spiller "Den lille Ole med paraplysen" og har fulgt mig hele min barndom.
Faktisk indtil jeg blev temmelig gammel, startede jeg den altid når jeg skulle sove om aftenen  :-)

Nu overgår den snart til LilleMy og er klar til næste generation. :-)
Hvilken ære for en god gammel spilledåse :-) 
Til tider har den det hårdt, men Ole skal nok klare udfordringen :-)


Det her billede :-) er bare et mega dejligt billede af min skatling  :-)
Han er den dejligste kæreste i hele verden  :-)
Rasmus var på fisketur på Fyn i sidste weekend  :-)

2 kommentarer:

  1. Det er sådan et godt billede, af din skønne kæreste.

    SvarSlet
  2. Eeeej Mutti :-) Nu er du kommet med kommentarlisten :-) Det er vel nok dejligt :-)

    SvarSlet