mandag den 10. oktober 2011

Den gravide :-)


Maven står i dag på 33+4 :-)
Der er 45 dage tilbage af graviditeten...
Det er lidt skræmmende, som tiden flyver :-)

Men også dejligt, at tiden nærmer sig :-)

Maven er virkelig blevet stor nu, synes jeg. Ved godt at det bliver meget værre :-o
Nattesøvnen kan jeg ikke prale af, at jeg får.
Der er mange tanker, følelser og bekymringer der rumsterer i mig, men har læst at det er meget naturligt.

I dag har jeg været til luksus-gravid-svømning for første gang i varmvandsbasin.
Det var simpelthen bare dejligt og er alle pengene værd :-)
.... også dejligt, at være sammen med andre tykke maver :-)
Der er en af damerne, som har termin samme dag som os :-) det er da meget skægt :-)

Nu ligger jeg på sofaen og nyder regnen her indefra og tænker på, at Rasmus er ude at fælde træer i det herrens vejr :-( .... så synd !
Tror heldigvis, at jeg har det værre med det end han selv har.
Han regner ikke regnvejr for noget skidt.


Bedste Olde har lavet det her mega skønne sjal til LilleMy :-)
Det skal hun have rundt om sig, når vi skal hjem fra Skejby :-)

Så heldig hun er :-) 

Jeg har selv et i sort og et i grønt og er vildt glad for dem.
De er taget i brug for efteråret og bringer virkelig lykke :-) 

2 kommentarer:

  1. Århhh søde Gry, hvor ser du dejlig (og) stor ud :-)...
    Det er så vildt, at det er så snart, jeg glæder mig helt vildt til at møde hende!!!

    SvarSlet
  2. Tak Lif :-) Det var meget sødt skrevet. Det bliver rigtig dejligt når hun kommer ud. Så bliver hun den lille kusine, som kan drille Johs lidt :-o

    SvarSlet