mandag den 24. oktober 2011

Efterårsferien :-)

Maven står i dag på 35+4 :-)
... og der er præcist 1 månede til termin i dag :-o

Vi har holdt efterårsferie her på DenLilleKvist :-)
Det har været nogle skønne dage, hvor der er sket meget nyt i vores liv :-)

Det største er, at vi tirsdag den 18. oktober blev gift på rådhuset i Sæby :-)
Vi hedder nu begge to Gotfredsen. Det skal LilleMy også hedde når hun skal døbes :-)
Vi havde valgt, at holde dagen for os selv og tog i sommerhuset i Lyngså.
Der hyggede vi os rigtig meget.
:-)
Det er en skøn fornemmelse, at være gift med den skønneste mand i verden :-)
Tænker tit på hvor heldig jeg har lov at være.
Elsker elsker elsker ham :-)


Mandag var Rasmus ude at fiske og fangede to fine fladfisk.
Dem fik vi til frokost på vores bryllupsdag :-)
Om aftenen var vi på restaurente og spiste lækkert fisk:-)

Onsdag hentede vi vores nye bil.
Den stod i Brønderslev, det passede derfor perfekt nu, hvor vi alligevel var i sommerhuset i Nordjylland :-)

Derefter kørte vi tilbage til Århus, hvor vi skulle til rundvisning på fødegangen.
Det var en drøj omgang fyldt med følelser og mækelige fornemmelser i kroppen.
Under en del af min studietid gjorde jeg rent på selv samme afdeling. Troede derfor, at jeg var forberedt på hvad jeg skulle opleve.

Det var jeg ikke. 

Det var en HELT anden oplevelse og et HELT andet syn jeg fik på det hele.
Typisk mig at følelserne løber af med mig.
Nå men,,, det var i hvert fald også godt for Rasmus, at se omgivelserne hvor den store begivenhed skal stå:-)


Rasmus var også på gedde-fisketur med nogle kammerater ved søen i Tranbjerg :-)
Der fangede han én af slagsen :-)


Fredag havde Rasmus fødselsdag :-)

Lørdag havde vi inviteret Rasmus' side af vores familie og mine forældre til brunch.
Vi har desværre ikke plads til alle på DenLilleKvist :-(
Hele familie er stor og vi vil være 21 mennesker, hvis alle skulle være med.
Det er for mange til en almindelig fødselsdag. 

En rigtig hyggelig dag var det i hvert fald :-)

Lille fætter Johs fra Odense, var der selvfølgelig også :-)
Så sød han er :-)
Han er blevet så stor og når, at blive ½ år inden LilleMy kommer ud.
Det er helt vildt, som tiden flyver af sted.


2 kommentarer:

  1. Jamen dog, De hemmelige bryllupper ligger vist til familien!
    Kæmpe kæmpe stort tillykke med at i har valgt hinanden!

    Og tillykke med fødselsdagen til din mand!

    SvarSlet