mandag den 31. oktober 2011

Jordemoderbesøg og julestemning :-)


Maven står i dag på 36+4 :-)

Vi har lige været til jordemoder.
Hun kunne fortælle os, at LilleMy har sat sig fast og vejer nu ca. 3200 gram :-)
Alt er fint inde i maven og LilleMyski har det godt
:-)

På vejen hjem var vi lige et smut forbi den fine butik for, at købe et kalenderlys.
Sådan ét SKAL vi i hvert fald have og det er rart, at det er i hus inden LilleMy kommer ud.
Det blev ét magen til det vi havde sidste år.
Synes at det er enkelt og fint og så har vi foden til det i forvejen.

Uhh... der er så mange fine ting og de har fået rigtig mange fine juleting hjem :-)
Kunne som altid,  købe hele butikken, men lagde beslag på mig selv og købte kun det planlagte kalenderlys, men,,, også liiiiige nogle meget fine juleophæng :-) 


Der var mange forskellige at vælge imellem og jeg kom totalt i julestemning i den skønne butik.
Glæder mig som en gal til at finde julepynten frem.
Har advaret Rasmus om, at jeg pynter op den sidste dag i november månede.
:-)
En af de nærmeste dage vil jeg bage julesmåkager til de fine kagedåser.
Så har vi lidt godt til julemåneden og det er klaret inden LilleMyski kommer :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar