lørdag den 5. november 2011

En snært af efterår :-)


Maven står i dag på 37+2 :-)
Der er 19 dage til termin,
26 dage så er LilleMy stensikkert på vej ud, hvis hun ikke allerede er ankommet.
Vildt !!!!

Tingene bliver taget lidt i den forkerte rækkefølge i denne tid 
:-)
De sidste indlæg har handlet om forskud på den søde tid og nu er vi altså tilbage til efteråret selvom november ér en vintermånede. :-)
Kalenderen siger vinter, men temperaturen siger altså kun efterår :-)
Det er lidt svært at finde rund i, synes jeg.
Har længe tænkte at jeg skulle tage fine billeder af de smukke efterårsfarver, men har først taget mig sammen til det nu
:-)


Det er så fin en tid - altså efteråret :-)
Det er en tid jeg virkelig har ventet på.

Selvfølgelig fordi LilleMy kommer,
men også fordi den er fyldt med fine fine farver og temperaturen falder.
Jeg er mere til kulde end til varme, men holder også af de skiftende årstider.

Hver tid har sin særlighed
:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar