torsdag den 3. november 2011

Julesmåkager og dåser. Beretning II :-)

Præcis 3 uger til termin i dag !!!!! :-)

Er også ved at være klar til både, at se LilleMy og komme af med maven.
Den er efterhånden blevet tung at slæbe rundt på og jeg kan mærke, at min krop er ved at være parat.
Det er stressende ikke, at kunne finde hvile nogen steder uden, at der hele tiden er et sted på kroppen, hvor det gør ondt !

Søde lille LilleMy, det gør ingenting at du kommer ud lidt før :-) 


Jødekagerne blev færdige i går, men jeg ventede lige med at blogge om dem indtil  ......


..... Brunkagerne også var færdige :-)

Det blev de først i dag !! 

Dejen skulle jo hvile i køleskabet 1 døgn :-)


De er smagt og godkendt af Rasmus :-)

... Og det var de nye kagedåser der vandt sejeren i år :-)

Den royale dåse må hvile denne jul.
Måske den får lov til, at få andre julegodter i sig.
Det må vente til vi kommer tættere på højtiden :-)

9 kommentarer:

  1. Ej så skulle jeg ha prøvet noget mere på at kommentere... Jeg synes nemlig klart at du skulle bruge den royale... Den er så fiiiin :-)

    SvarSlet
  2. Ej... Hvor ærgeligt. Den må jeg bruge til noget andet julehalløj :-) Hvis der bliver tid når LilleMy kommer.. Den er nemlig rigtig fin :-)

    Det er altså meget mærkeligt det med kommentarerne.. Det jeg ikke fatter er, at nogen kan og andre ikke kan og dem der kan, kan kun nogle gange.. det giver da ingen mening.. Folk gider jo ikke bruge flere timer på at skulle skrive en enkelt kommentar.. har altså ikke hørt at det er så problematisk hos andre. Vildt irriterende er det.. Men tak for det STORE kram søde Lif.. det er skisme også nødvendigt som du skriver - altså at det efterhånden skal være stort :-)

    SvarSlet
  3. Jeg prøver lige at se om jeg kan kommentere Gry.. :) Dine julekager ser jo så lækre ud. :) Jeg synes dog også at juledåsen med kongeparret er utrolig fin - hvor har du den fra? :) DIn tid på slottet?
    Maven er jo også ved at være stor - glæder mig til at se den live igen. :)
    Mange knus
    Line

    SvarSlet
  4. Juhuu.. Nu virker det måske alligevel/igen !! Tak søde Line :-) Dåsen har jeg fundet på markedet på Ingerslev for nogle år siden. Jeg kunne slet ikke stå for den, de to gamle hoveder står jo mit hjerte nært, eller øhh... :-) Den er i hvert fald fin :-) Glæder mig til at se dig på torsdag :-)

    SvarSlet
  5. Det kan jeg godt forstå, jeg synes virkelig den er fin. :) Er det dét marked oppe hos Andreas? Jeg glæder mig også til at se dig - det bliver rigtig hyggelig. :) Kommer du så ikke i hækleklub på mandag?

    SvarSlet
  6. Ja, det er det markede :-) Du skal glæde dig til at flytte tættere på det. Der er mange fine ting og lækkert frugt, grønt og blomster. Kom lige til at tænke på efter jeg hvade skrevet kommentaren at der jo også er hækleklub, mandag :-) Jo regner da helt sikkert med at komme :-)

    SvarSlet
  7. Uhh det vil jeg glæde mig til - har været der en gang, og var ret imponeret. :) Jamen så ses vi mandag - det bliver hyggeligt! :)

    SvarSlet
  8. Hvor er det lækre kager, du er forud for din tid, må jeg sige :).... Glæder mig til at smage !!!

    SvarSlet
  9. Ja, jeg er forud:-) men tror ikke at LilleMy gider at bage julesmåkager når hun kommer ud.. og småkager skal vi da ha til jul, ik :-)

    SvarSlet