onsdag den 2. november 2011

Julesmåkager og dåser. Beretning nummer I :-)

Maven står i dag på 36+6 og der er 22 dage til termin.  
:-)
... og LilleMy er ved at være temmelig stor :-o



Jeg er ved at bage julesmåkager
:-)
Brunkager og Jødekager har jeg holdt mig til denne jul :-)
Brunkagerne skal hvile i køleskabet indtil i morgen og Jødelkagerne kan jeg gå i krig med om et par timer :-)
Det kommer til at dufte, som en drøm på DenLilleKvist :-)

I går blev jeg færdig med julehemmelighed til Rasmus :-)
Så er det klaret :-)...
Men den hemmelighed taler vi ikke mere om før til december :-)

I aften, når Rasmus kommer hjem fra arbejde kan han sikkert dufte julen helt ned til gadedøren
:-)
SÅ hyggeligt, hvis nogen spørger mig :-)



Nu er dilemmaet blot - hvilke kagedåse skal jeg bruge til hvad ?
:-)
Skal det være, den gamle royale kagedåse med Dronning M og Prinsemanden, som står mit hjerte nært ? :-) 
... eller skal det kun være de meget fine dåser jeg fandt i Netto for et par måneder siden ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar