lørdag den 10. december 2011

En stille stund :-)



I morgen er Anna My 3 uger gammel
:-)
I skrivende stund har jeg en øjeblik til mig selv og sidder og venter på besøg af Kralle, som endnu ikke har set Anna My.
Anna My sover (det gør hun nu tit, så det er ikke det)
Rasmus er på jagt på norddjursland sammen med en kammerat.
Derfor er der stille på DenLilleKvist - det er kun P4 der lyder i baggrunden :-)
(min høj elskede radiokanal !!)
Den mening har jeg helt for mig selv her på DenLilleKvist!! Rasmus synes, at det er en mormor kanal, men bære over med mig og min Gio 413 om søndagen
:-)


Anna My sov til klokken 9:30 i dag
:-)
Det var skønt at sover længe sammen med hende !!
Hun har arvet sin mors sovehjerte.
Jeg sov også hele tiden da jeg var på hendes alder.
Nogen vil sige, at jeg stadigvæk er en mester i sovning :-)

Med hensyn til mit hækleværk... Ja.... hmmm... så står det vist lidt stille..
Jeg får ikke rigtig gjort noget ved det. Har vist ikke helt roen til det endnu.
Synes at, der er så meget praktisk der skal ordenes, selvom vi er to til det er der bare noget hele tiden.

I går var jeg i mødregruppe for første gang.
Det var en vildt positiv oplevelse.
Min tidlige vurdering er, at vi damer/mødre passer godt sammen og at vi vil bruge gruppen på den samme måde. 
Sundhedsplejersken havde samme fornemmelse.
Åhh.. vil såen ønske, at den kommer til at fungere optimalt og at vi kan give hinanden den støtte og omsorg der er meningen med det !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar