mandag den 19. december 2011

Nisser og andre hygsomme juleting :-)


Kalenderlyset er på vej ned mod tal nummer 19 :-)
Jeg må skrive det igen, selvom jeg ser det som en skrivende gentagelse - tiden flyver fra mig !!!
Julemåneden har passeret min næse forbi i år.
Det er selvfølgelig fordi noget meget vigtigere har optaget mig -
Vores kæreste Lille Anna My :-)


Jeg har dog formået, at pynte op med de gamle nisser som jeg har arvet af min Bedste B -
tror jeg egentlig nok !
De har i hvert fald været i familien i mange år.
Måske de er helt tilbage fra min Oldefar Peder Basse, som blev 101 år :-)
Seje menneske..
Han flyttede til Costa Del Sol som 84 - årige og boede der indtil han gik bort.
Jeg er imponeret over denne styrke.


Så er der de lidt yngre nisser, som AnneMor har kreeret :-)
Så fine så fine, hvis nogen spørger mig
:-)


.. og englebassen...
:-)


Og de fine julekort fra Tiger, som minder mig forfærdeligt meget om glansbillederne fra min barndom
De står på bogkasserne sammen med den papirfoldede lyseholder.
Den købte jeg i forbindelse med en studieopgave, hvor vi var på et aktivitetscenter for handicappede.
De lavede og solgte disse fine julelygter
:-)


Til sidste, men bestemt ikke mindst !!!
Disse to dejlige nisser på DenLilleKvist
:-)
Er det bare mig eller ligner Anna My ikke sin far helt vildt ????
:-)


Anna My trives stadigvæk rigtig godt
:-)
Sidste gang sundhedsplejersken var her vejede hun 5000 g og målte 57,5 cm
:-)
Og så ER hun jo det sødeste vi ved
:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar