tirsdag den 20. december 2011

Nye ting og sager :-)


Måske, nogen kan huske disse fine fine hæklede blomster, fra et tidligere indlæg????
Kig hér
Dem har Bedste Olde hæklet til Anna Mys insektnet
:-)
Resultatet er blevet akkurat som jeg havde håbet på.
Synes simpelthen, at det er blevet så fint.
Da vi forleden besøgte Bedste Olde blev de endelig syet på og vi er nu rigtig klar til at promenere... Hehe.. 
:-)


Så er der den "nye" skråstol.
Den har mine søskende og jeg siddet i da vi var små. Dengang var den rød og hvid ternet.
AnneMor har syet et nyt betræk med Babuskaer til den, da Sara Viola blev født.
Den går i arv og  nu er det Anna Mys tur til, at sidde i den.
Det er nu svært at se den her på billedet på grund af dynen. Men Anna My bryder sig ikke om at sidde i den uden.
Den er for usikker endnu !!
:-)
Synes at det er sjovt det med tingene der går i generationer.

Dåbskjolen, som Anna My skal bære til dåben, har mine søskende, jeg og min søster Linses børn også båret. 
Jeg laver et indlæg om den når det bliver aktuelt
:-)


Søde søde Anna My, hvis moderen selv skal sige det
:-)

1 kommentar:

  1. Hvor er insektnettet blevet fint søde Gry - det ser så yndigt ud med de blomster - hun kan bare det der hende olde.. :)

    Og ja, du har helt ret i, at det er utrolig hyggeligt når tingene går i arv fra generation til generation - man sætter ligesom lidt større pris på tingene. :) Godt at din mor har været så god til at gemme. :)

    Hvis hendes tante skal sige det, så er hun en rigtig dejlig guldklump. :) Jeg glæder mig til at se hende igen. :)

    SvarSlet