torsdag den 12. januar 2012

Fødselsdag på DenLilleKvist :-)


Mine længe ønskede Rolf-lysestager

Som skrevet i det tidligere indlæg havde jeg jo fødselsdag i mandags.
:-)
Jeg var så umådelige heldig, at få så mange fine fine gaver.
:-)
I får lige en række lækre billeder af mine lækre gaver.. :-)
ps. vil så gerne vise dem frem... hehe...



Meget fine skåle fra Normann..

Dem er jeg vildt glad for
:-)


Lækre bøger.. så pædagogen kan bliver lidt klogere
:-)


..... og så lige en lækker lækker pafume, så pædagogen kan komme til, at dufte lidt godt igen
:-)


Anna My det søde barn - sover så fine i sin lille hvide seng 
:-)


Anna My og jeg var et smut i Ikea i dag
:-)
Der fandt vi disse meget skønne fingredukker..
Synes at de er så søde - dem skal vi nok få meget sojvt ud af her på
DenLilleKvist
:-)

Der er både til højre hånd og...


Venstre hånd
:-)


Beklager den mega dårlige billedekvalitet
:-(
Men elsker bare det billede
:-)


Når farmand kommer hjem fra døgnvagt, skal der hygges ekstra meget
:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar