torsdag den 19. januar 2012

Græsenken på DenLilleKvist


Rasmus er taget til Trysil på skitur med sit arbejde.
I en hel uge
!!!!!!!
Min skatling er først hjemme igen på næste torsdag
:-(
Savner ham allerede.. ved godt, at det er pjattede, men savner savner ham bare.
Anna My og jeg skal derfor passe hinanden her på
DenLilleKvist.


Nu er far sur !!!! Hehe...
:-)
Ja, hvor kom det billede lige fra??
Synes bare at det er vildt skægt billede
:-)


Søde, søde lille Anna My
:-)


Nu er invitationerne til barnedåben sendt ud og forberedelserne er begyndt
:-)

Her har I dåbskjolen
:-)
Synes at den er så fin.
Helt uden blonder og flæser.
Syet at min Bedste B 
og brugt af:

Min søster, Lina
Min Brormand, Andreas
Mig selv
Min nervø, Viktor
Min niece, Sara Viola
og nu er det Anna Mys tur til at have den på
:-)
Alle navnene er broderet på kjolen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar