søndag den 22. januar 2012

Minder fra barndommen :-)


Man må sige, at der er gået meget børn eller rettere barn :-) i min blog.
De kreative sysler er lagt til side for en stund.
Selvom Anna My er et meget meget nemt barn, er dagen gået før jeg får set mig om.

Anna My sov fra klokken 18:00 til 01:30 i nat.
Kan jeg ønske mig et mere sovende barn?

Jeg sad derfor i min stille ensomhed i aftes og ordnede de billeder jeg har fået tilbage, fra fremkaldelse.
Jeg vil lave en fotobog til Anna My,
som fortæller hendes historie og som hun forhåbentligt får glæde af engang
:-)
Håber ikke at det lyder alt for socialpædagogisk
!!!!

Desuden vil jeg liiiige gøre lidt reklame for And og Sø sko
:-)
De er virkelig lækre og varme.
Se hjemmesidenen hér

  
Anna My har fået denne meget meget fine puf af sin Oldemor Karen, i barselsgave.
:-)
Kan slet ikke stå for den - den er lige tilpas tøsede til mig :-)
Sara Viola har prøvesat den og den faldt i god smag
:-)
Rasmus kalder den for en rokokopude.. 
:-)
...og mener at, nu hvor Anna My har én, behøver hun jo ikke at spise en skovsnegl
!!!
Æjjj altså,!!
:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar