onsdag den 25. januar 2012

Mange forskellige ting og sager....


Vinteren har ramt DenLilleKvist
: -)
De røde tegltage var hvide af frost her til morgen
Jeg elsker vinteren, håber virkelig at det sne de har lovet os på fredag, bliver liggende
!!!


Den her, har min meget seje lyserøde designer-kusine, Pille, lavet.
Den kom med posten helt fra København i går.
Blev så glad for den og glæder mig til, at Anna My skal prøve den.
Man kan læse om PillePernille hér og hendes seje designerting
: -)


Ham her kom også med posten i går.. eller det her kort : -)
Manden er vist død.. og så lige dagen før min fødselsdagsdato...
Nå men på bagsiden kunne jeg med glæde læse,
at den lille familien 
 er inviteret til Frankefars 60-års fødselsdag på
 Highway 51 Diner, Graceland
: -) 
Det glæder jeg mig til
!!!! 
: -)


MY er navnet på den sødeste datter i verden ...
: -)


...og her er Anna My
: -)


Jeg har fået en ny app på min telefon.
Ved godt, at den har eksisteret længe, men den er altså ny for mig
: -)
Det er de grimmeste billeder jeg kan lave med dem.
Har sendt et billede til Skatlingen, så han ikke glemmer, hvordan jeg ser ud
: -)
I dag er det forresten onsdag og det er = at Skatlingen kommer hjem i morgen !!!
Glæder mig helt ubeskriveligt til, at se ham igen.
Han har lavet små madpakker til mig i fryseren,
så jeg stadigvæk kunne få dejlig aftensmad, selvom han ikke har været hjemme. : -) 
Er han ikke bare den bedste, dejligste og sødeste kæreste/husbond i hele verden?
Elsker ham bare, ja det gør jeg - rigtig rigtig rigtig meget !!
?????


Skatlingen, sendte en hilsen hjem til os for lidt siden
:-)
Det ser lækkert ud
:-)

2 kommentarer:

  1. Åh, som du hygger på den lille kvist, Kusine!
    Som skrevet lige før, så er jeg glad for at den lille bittegave vækker glæde hos jer!

    Jeg synes din barsel gør dig lidt dobbelthaget! ;)

    SvarSlet
  2. Hehe.. Ja spiser nok lidt godt i tiden :-)

    SvarSlet