fredag den 17. februar 2012

Arvestykke til Anna My :-)


Anna My fik denne meget fine æske af sin Bedste Olde forleden dag
:-)


Indeni lå det her meget fine armbånd.
Bedste Olde syntes, at Anna My skulle have det.
:-)
Blev så glad !! Helt ind i hjertet.
Min AnneMor fik det da hun var en lille pige, af Bedste Oldes Moster.
Så AnneMor har nok også haft en finger med i beslutningen
:-)
Anna My skal bære det til sin barnedåb
:-)


Er efterhånden kommet godt igang med mit hækleprojekt igen.. :-)
Det går lidt langsomt, men det skal nok blive færdigt - engang :-)
Når nu vi har en lille Frk. Anna My, som sover så mange timer i døgnet, ja, så er der jo tid til en masse kreativiteter
:-)
Kan helt komme til at savne hende når hun sover så meget.
Har lyst til at vække hende hele tiden, men gør det selvfølgelig ikke !!!

Så forresten et link for lidt siden som jeg faldt totalt for
:-)
Tryk hér og se det skønneste Mumi-legetæppe
:-)


Det er så trygt og godt, at sidde i sin fars stærke brændehugger-arme
:-)



4 kommentarer:

  1. Årgh, hvor bliver jeres lille pige fin til dåben - sådan rigtig "dullet" op - på den nostalgiske måde, selvfølgelig ;-)
    ... og ja der ser dejlig trygt ud, dér i favnen på Farmand :-)

    SvarSlet
  2. Jeg hækler en kålorm:-) ligesom den jeg hæklede til Anna My:-)

    SvarSlet
  3. Ja Lif:-) Anna My bliver en lille prinsesse:-)

    SvarSlet