onsdag den 15. februar 2012

En epoke er snart slut ...


 Det er med tåre i øjnene og bøjede nakke jeg må meddeler, at
DenLilleKvist bliver sat til salg i starten af næste uge.
Jeg købte den i januar 2004, og har været virkelig virkelig glad for at bo her.
Det har været min trygge base i de sidste 8 år, og jeg har knyttet stærke bånd til den.
For min skyld kunne vi godt blive boende lidt endnu.. eller..

Da jeg flyttede ind på DenLilleKvist lejede jeg soveværelset ud, til min barndomsveninde, Kralle,
(Marie Louise)
Vi boede sammen i et års tid. Det var også tider dengang.
Derefter flyttede der en Mette ind, som jeg ikke kendte.
Det gjorde så, at jeg valgte, at arbejde døgnet rund
 og bo på DenLilleKvist alene.
:-)
Det gjorde jeg indtil jeg mødte min Rasmus-skatling og han flyttede ind i foråret 2010
:-)
Nu har vi fået vores højt elskede lille Anna My og pladsen er trang.
Men det er svært for mig, at give afkald på min elskede kvist.
Rasmus er mere end klar til at flytte,, han er naturmand til fingrespidserne og er ved, at gå ud af sit gode skind af, at være lukket inde på 58 m2. 

Men... livet skal gå videre og vi SKAL ud og have landluft under vingerne.
Jeg vil jo også gerne have mere plads og en have jeg kan drikke kaffe i.
Anna My skal heller ikke vokse op på stenbroen.
 Hun skal ud, hvor¨den friske luft blæser og hvor der stinker lidt af gyllemøg.
Faren har jo lovet hende en pony, dengang vi gik på de lange hospitalsgange og gjorde alt for at lokke hende ud til os.
Den kan vel ikke bo på DenLilleKvist. 
:-)    
Så.. hvis I kender nogen, som kunne have interesse i DenLilleKvist,
som ligger tæt på alle uddannelsessteder i Århus og er en perfekt delelejlighed og et endnu mere perfekt forældrekøb..
Stuen er 20 m2 og soveværelset er 15 m2.
perfekte størelser.
Så sig endelig til.
Den kommer til at koste omkring 1,500,000 kr. 
:-)
Jeg skal nok lægge et link ind, når der er lavet en boligannonce. 


Min elskede gård..
Den er vildt lækker om sommeren og folk benytter sig virkelig af den til, at ligge og solbade, grille osv.
Der er en masse liv på den gode måde, ikke støj så man bliver vanvittig.



Anna My og jeg var ude, at rulle tidligere i dag.
Det er toltalt forår derude !!
Jeg fandt disse dejlige påskeliljer i Fakta.
Glæder mig til de springer ud
!!!
Det føles lidt som forår
:-)

Anna My har et fast greb i den skønne sorte dukke, som Bedstefaren havde med hjem til hende fra Australien.
Hun er blevet så god til det med at holde fast i noget
:-)




Anna My og jeg var i mødregruppe i går, hos Martha.
Der prøvede My en meget smart tingest, som kan hjælpe de små med at træne nakken.
Det er Lamaze der har lavet den.
Den er godt nok smart og Anna My var brand god til den.

3 kommentarer:

  1. Jubiii jeg kan kommentere igen :) har godt nok skrevet en del kommentarer der aldrig kom igennem. Hvor vildt i skal flytte, ved i hvorhen???
    (og drop den lamaze...at ligge på gulvet på sin egen mave er mmmaaajet bedre :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa... :-) det er dejligt at du har fået det til at fungere igen!!! Jeg ved ikke hvor vi skal flytte hen. Det afhængere meget af huset vi finder som skal passe til os:-)

      Slet
    2. Vi øver nu også bare på maven herhjemme, men dejligt at høre en eksperts råd:-)

      Slet