tirsdag den 21. februar 2012

Forberedelser på DenLilleKvist



Jeg elsker blomster !!!
Det gør mig så glad, at have fine fine blomster at kigge på hver dag.
Anna My synes også de er meget fine ! Hun kigger i hvert fald meget på dem :-)
Gode værdier i en tidlig alder
:-)


Her på DenLilleKvist er dagene stresset for mig i tiden.
Det store salg forberedes, hvilket nok er lidt mere omfattende end jeg egentligt havde regenet med. :-o

I mandags havde vi det første møde med ejendomsmægleren.

I dag har jeg siddet og fundet de fleste af de oplysningspapir frem, som skal bruges til salget.
Derefter var Anna My og jeg i mødregruppe - dejligt at kunne tænke på noget andet.
Synes at det fylder meget i mit hovede.
Tankerne går meget på det med, om vi kan få det hele til at passe.
Altså det med at få solgt lejligheden og finde og købe et hus. 
Vi skal jo helst ikke sidde med to huslejer.
Synes at det er en hård tid vi går i møde.

Til min store ærgelse har vores underbo også sat hans lejlighed til salg :-(
konkurrence er ikke lige det jeg magter lige nu. 

Torsdag, skal Anna My vaccineres :-(
Glæder mig ikke... Får helt tåre i øjnene bare ved tanken.:-(((((((((((((((

Nå men, fredag kommer fotografen og tager billeder af DenLilleKvist.
Og når alt det er på plads, går vi i luften.
:-)
Søndag, er den store dag hvor Anna My skal døbes.
:-))))))))
og det glæder vi os meget til !!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar