søndag den 5. februar 2012

kreativiteter :-)


Fandt disse vildt fine sættekasser hos Søstrene Grene i sidste uge.
Kunne ikke lade være med, at købe dem.
:-)
Da min søster Linse og jeg var børn havde vi en hver.
Synes derfor at Anna My, Sara Viola og Viktor også skulle have en
:-)
Vi havde stor glæde af vores og de hang og pyntede så fint på vores værelser
 med små ting på hylderne.
:-)


Jeg vil ønske, at jeg havde et værksted til at lave disse kreative ting.
Det er som om, at det fylder lidt meget på
DenLilleKvist
:-)
Vi har ikke spist aftensmad ved spiseborde i tre dage,
da det pludselig blev lavet om til malebord i stedet for
:-)
Indtil vi får et større sted at bo, må vi leve med at alt skal foregå det samme sted
:-)



Jeg købte fint papir i den meget fine butik
:-)

3 kommentarer:

  1. Ej hvor sjovt :-) jeg er netop ved at sætte en gammel sættekasse i stand - er dog strandet lidt i maleprocessen, men regner med at arbejde videre i weekenden :-) hvad er det mon for en fin butik du købte det fine papir i?

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Ja det er da lidt skægt:-) har også købt en stor sættekassen til Anna My som Jeg skal igang med at lave, men vi har ikke plads til den før vi flytter engang:-) Nu hænger den lille over hendes seng. Papiret har jeg købt i min yndlings butik, Decorade, mon ikke at I også har den i Odense?:-)

    SvarSlet