torsdag den 8. marts 2012

DetAtVæreSammen :-)


Kvalitetstid !!!
Det trængte vi til på DenLilleKvist i dag.
Rasmus har arbejdet meget den sidste tid og vi har derfor ikke haft meget tid sammen.
DenLilleKvist skulle vises frem til nogle forhåbentlige købere og vi gik derfor en tur i Botanisk have i det fantastiske forårsvejr
:-) 


Anna My har i dag set sin første and og sin første måge
:-)
Det var meget spændende
:-)


Alpeviolerne blomstrede så smuk og rhododendronknopperne var kæmpe store
:-) 
Desuden var haven fyldt med fine fine forårs blomster
:-)


Jeg elsker rhodedendron
:-)
Da jeg boede på Frijsenborg, nød jeg virkelig parken
som var fyldt med de fantastiske blomstrende buske.
:-)
Når vi engang får en have, vil jeg ønske mig en
:-)


Anna My sov så sødt i sin barnevogn.
Det var hårdt at kigge på ænderne og mågerne
:-)

2 kommentarer:

  1. Sikke skønne billeder - det ser godt nok hyggeligt og forårs-dejligt ud :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  2. Hej Tina :-)
    Tusinde tak! det var også bare en rigtig dejlig dag. Hvor er det skønt at det er forår :-)

    SvarSlet