lørdag den 3. marts 2012

Kreativiteter på DenLilleKvist :-)


Anna My og jeg har i dag været i Søstrene Grene.
:-)
Her fandt vi disse fine fine æsker.. eller hvad de nu hedder.
Skyndte mig at købe nogle stykker.
Jeg har her til aften siddet og krateret dem og fundet det fine papir og de fine filtkugler frem.
Endelig fandt jeg ud af hvad kuglerne skulle bruges til ud over flotte armbånd.
:-)
Dem må jeg egentligt også hellere lave nogle flere af.
Sara Viola fik de sidste jeg havde forleden dag.
Dem kunne hun simpelthen ikke stå for.
:-)

Inspirationen har jeg fra denne fantastiske blog:  Julies kreahule
:-)
Alt imens til-salg-skiltet banker på ruden og
de unge piger i lejligheden 2. t.h. holder bravene fest,
med en bass der får DenLilleKvist til at ryste,
ja så, bliver jeg mindet om, at der ren faktisk er en grund til, at det hænger derude og banker..

Selvom jeg også har holdt mine fester her og
fået naboerne og især underboen til at banke på rørene,
er jeg bare blevet for gammel til, at sidde her og ryste til en rungene bass.
Hey.. sidder jeg her og overbeviser mig selv om, at det er det helt rigtige vi har gang i, eller....??? 
:-))
Selvfølgelig er det det.
Jeg er bare midt i bearbejdelses processen om, at vi skal flytte fra DenLilleKvist
De dummer følelser løber atter engang af med mig.

2 kommentarer:

  1. ved i egentligt hvor i skal flytte hen ad, når den hyggelige kvist er solgt?

    SvarSlet
  2. Hmmm ... det afhænger meget af huset. Det skal heller ikke ligge for langt fra vores arbejde.. Så vi flytter ikke sindsygt lang væk fra, hvor vi bor nu :-)har et kig på et :-)

    SvarSlet