torsdag den 19. april 2012

Isen der smeltede ...

Solgt... Ja DenLilleKvist er SOLGT..
Det vil sige, vi/de har ikke skrevet noget under endnu.
 Men vi har lavet en mundlig aftale om overtagelse den 
1. juli 2012.

DenLilleKvist er ikke solgt til den pris, som jeg havde ønsket.
Det er en svær situation, at sidde i.
Skal vi sælge nu og gå ned i pris?
Eller skal vi satse på, at der komme andre købere inden september?
Det er svært og jeg er skuffet over prisen.
Men synes, at det var begyndt at fylde mine drømme om natten og udvikle sig til mindre maridt.
Derfor smeltede isen i maven og vi gik med til, at sælge under den vurdede pris.
De fik dog ikke sin vilje med det meget useriøse bud, men det er slet slet ikke nok.

Synes bare at jeg har knoklet for den lejlighed og for, at holde næsen oven vande til tider og havde håber på et større udkast i den sidste ende.
Det skulle jo også være med til, at lette Rasmus og min fremtidige økonomi - det gør det selvfølgelig også nu, men havde håbet på mere - ikke for at lyde grisk.

Jeg må bare tænke, at jeg købte på det perfekte tidspunkt og har jo alligevel tjent nogle penge på den.

Vi overtager DetLilleHvideHus den 1. juli 2012
Så det går i nul med DenLilleKvist.
Ingen dobbelt husleje og det er bare dejligt.
Det hele er klappet og klart med de to ekstra grunde vi skal købe med og vi er klar til, at underskrive vores fælles livskøb
:-)
I går havde vi ½ års bryllupsdag
:-)


2 kommentarer:

  1. Tillykke med isen i maven og nattespekulationerne nu er væk. Og med salget naturligvis, for nogle gange er nedslag bare bedre end spekulationer, og dejligt at det kommer til at passe med overtagelse af huset!

    Og størst tillykke med det nye hus! Yay!

    SvarSlet
  2. Også stort tillykke med salget fra mig... og jeg er SÅ enig med fasterfis (?) i at det er bedre at få isen smeltet, end at vente og håbe - og hvem siger at I kunne sælge kvisten til ønskeprisen om 3 eller 5 mdr.?

    I øvrigt tror jeg hurtigt at I glemmer den del, når I først har fået alt jeres habbengut flyttet ud på landet - og sidder i haven med et glas kold saftevand (eller noget) :-)

    ...og få da lige skrevet under, så det også er en skriftlig aftale ;-)

    SvarSlet