tirsdag den 10. april 2012

Regnvejrsdag i april....


I dag er det Viktors fødselsdag hurra hurra hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
:-)
8 år bliver den store fætter
:-)

Dråber på ruden..
Det er nu lidt hyggeligt med en rigtig regnvejrsdag, synes jeg.
:-)
I dag har vi hjemmedag ovenpå påskens strabadser.
Det har været rigtig hyggelig.
Den har været tilbragt i familiens hyggelige selvskab.
Det er hyggeligt med disse højtider, men når de er overstået har jeg brug for stilhed.
Nu er hverdagen tilbage
:-)
Selvom ugen vi går ind i bliver travl på andre måder og vi ikke får set hinanden ret meget
Elsker jeg, som førskrevet, vores hverdage.


Lidt påskepynt blev det til på DenLilleKvist
:-)
Det er så skønt, at finde forskelligt pynt frem til de forskellige højtider.
Elsker den tradition
Er slet ikke færdig med at kigge på det.
Måske jeg lader det stå lidt endnu, selvom påske er slut
:-)
Egentligt har jeg altid pyntet op.
Men det er lig'som det er lidt sjovere nu, hvor vi har fået Anna My.
Ved godt at hun ikke forstår det helt endnu, men Anna My synes at påskeæggene på grenene er fine at kigge på,


Anna My er nu oppe på 2 "rigtige" måltider om dagen.
Grød til morgenmad og kartoffel/gulerodsmos til aftensmad
:-)
Anna My elsker det..
Men moren kan endnu ikke mærke det om natten..
Det vil sige at Anna My stadigvæk spiser tre til fire gange.

Træt træt træt er nøgleordene i tiden, som beskriver mig..
:-)


Anna My og vennerene fra mødregruppen.
:-)

LejlighedsStatus:
1 fremvisning i går.
1 useriøst bud, vores modspil er selvfølgelig mere seriøst.
Vi står i hvert fald fast. 
Nu må vi se om den bliver solgt i denne omgang.  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar