onsdag den 11. april 2012

Vindueskigger :-)


Anna My elsker
at sidde i vindueskarmen og kigge ned på gaden.
Det er så spændende med alle billerne og cyklerne der suser forbi.
Det kan vi få lang tid til at gå med
:-)
Bare rolig til de nervøse sjæle - Vi har styr på det med at passe godt på Anna My
:-)

Statusmødet med ejendomsmægleren er aflyst i dag på grund af sygdom.
Vi afventer og ser om handlen går igennem denne gang.
Ellers aftales der et nyt.
Vi har endnu ikke hørt fra den eventuelle køber med det utrolig useriøse bud - men går den så går den.
Hvis vi havde være presset nok i forhold til tid og kalenderen snart sagde september, ja så, havde det måske været en anden snak.
Men vi var stadigvæk ikke gået med til den pris de har budt - vil jeg bare lige sige :-)
Vi havde nok været mere forhandlings villige end vi på nuværende tidspunkt er.
Men, nu får vi se hvad der sker.
Hvis ikke den bliver solgt nu, bliver den solgt på et andet tidspunkt
:-)
Vi må have lidt is i maven.
Selvfølgelig er det fristende at få solgt nu.
Så, vil vi have sommeren i huset.
Tingene vil heller ikke falde overi hinanden - flytning, daginstitutionsstart, og jobstart.
Det vil være rart hvis vi lige kunne nå, at falde lidt til i huset inden alt det anden går løs.

Hayy jeg har da vist slet ikke fortalt, at vi har fundet et dejligt lille hvidt hus i mellem Århus og Randers.
Et nedlagt landbrug på en kæmpe grund og hvor jorden er solgt fra til byggegrunde.
Det vil sige, at vi har den ønskede fornemmelse af, at være ude på landet, men legekammeraterne er lige i nærheden alligevel.
Det passer perfekt til os.
Vi får mulighed for at have en lille smule dyr - høns, kaniner og måske en lille ged eller et får.
Æjjj det bliver altså spændende.
Jeg personlig er ved at vænne mig til tanken om, at jeg skal flytte fra min Kvist.
Måske glæder jeg mig overi købet lidt nu.
Men, det er også kun fordi det er så fint et lille hvidt hus - med brændeovn :-) uhhh det bliver dejligt.

Go onsdag til alle
:-)
 I morgen skal Anna My og jeg forresten til salmesang.


2 kommentarer:

  1. åååh fortæl mere om det lille hus?????!!!!! Lyder alletiders så fint.

    Og er det i nærheden af Casper og drengene?

    SvarSlet
  2. Æjjj :-) Det er så fint.. ligger i Hørning ved Randers. Jeg skal nok ligge billeder ind når vi nærmer os indflytningen. Vi har endnu ikke skrevet under på noget, men har lavet en mundtlig aftale med sælger om at det vi overtager senest 1. september. Der er nogle ting der skal gå i orden først med to grunde, som vi skal købe med. På den måde kan vi holde de der naboer lidt væk :-)
    Vi kan slet ikke skrive noget under endnu. Det passer jo også fint i forhold til at vi ikke har solgt DenLilleKvist endnu .-)
    Det ligger ikke så tæt på Casper og drengene, men der er slevfølgelig ikke helt vildt langt :-)
    Håber forresten at vi lige kan sige hej, nu hvor du er i Århus :-)

    SvarSlet