mandag den 14. maj 2012

En grøn plet :-)


Anna Myski er begyndt at sidde så fint i sin barnevogn.
I dag tror jeg at hun opdagede verden.
Anna My fik virkelig set alt på vores rulletur og var meget interesseret i alt vi mødte på vores vej.
:-)


Hvem vil ikke sovet godt, under disse meget fine japanske kirsebærtræer?
Anna My sov i hvert fald ganske godt.
Det er med at finde gode "opvågningspladser" her i byen.
Jeg bryder mig nemlig ikke om, at lade Anna My stå nede i gården og sove.
Derfor må jeg finde fine steder, hvor jeg kan sætte mig efter en rulletur og vente på at hun vågner
:-)
Her er et af dem.
En ganske fin grøn plet nær ved DenLilleKvist
:-)


Kan man andet end, at holde af dette billede?
Jeg kan i hvert fald ikke lade være.
To som jeg elsker af hele mit hjerte
:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar