onsdag den 30. maj 2012

Flytterod ....


Flyttekasserne står efterhånden og fylder godt i hjørnerne.
Rasmus kommer hjem med flere i dag, så vi kan fortsætte med, at pakke vores byliv ned i kasser.
Handlen med huset et helt på plads nu.
Det næste der skal styr på er, hvornår vi kan begynde, at flytte vores ting på landet.
Sælger er gået med til, at vi rykker ind senest en uge op til den 1. juli.
Det er virkelig skønt, da det er rart at få malet inden alle kasserne og møblerne kommer til, at fylde godt op.
Vi er derfor begyndt at pakke.
Det er godt at være i god tid og tager lidt af gangen.
Det betyder selvfølgelig også, at vi må bo i rod og kasser i et stykke tid.
Det er der ikke noget at gøre ved.
Glæder mig bare til det hele er på plads i vores nye hus.
Det er så skønt derude lige nu.
Kæmpe haven er jo sprunget helt ud nu og det er en oase af frugttræer i flere afskygninger og bærbuske
:-)
Glæder mig til, at blogge billeder af det hele
:-)
Glæder mig virkelig til, at flytte nu.
Der er så mange ting, der bliver så meget skønnere og nemmere.
Anna My og jeg har været rigtig meget udefor de sidste dage.
Det er op og ned af trapperne til 3. sal.
Hver gang vi skal op og spise og ned for, at nyde sommeren.
Pakke taske og pakke taske ud....
Pyha.. det er lidt træls i længden..
For ikke at tale og de "skønne" naboer, som tager vores vasketid og tager vores tøj ned af tørrestativet inden tøjet er tørt og så lige den sidste brok over vores ny indflyttede underboer, der elsker at spille guitar og højt musik. Arrrgghhh.....
Basta!!!!
Ikke mere brok, men det hele er med til, at det bliver SÅ skønt at flytte ud i Oasen.
:-)
Jeg glæder mig også til at komme i gang med mit nye "lampeprojekt"
Vi har fået nogle gamle retro lamper til det nye hus.
De skal males og ordnes, så de bliver fine.
Det bliver skønt, at få plads til at lave alle de dejlige kreative ting, som jeg holder meget af, men bare ikke har ordentligt plads til her på DenLilleKvist.
Der ligger også en kæmpe sættekasse til Anna My og venter på mig.
:-)
Der er nok at gå i gang med.. med alt den plads..
Tænker også på om jeg egentligt nogensinde får min Skatling, at se mere, når vi får den kæmpe have.
Han glæder sig, som en lille dreng til at gå og ordne den..
Han er så skøn, når han drømmer sig væk i sine drømme, om vores kommende landliv og alt det han skal lave for vores lille familie
:-)
Min dejlige skatling husbond.



Frøken Anna My er begyndt at trille fra mave til ryg..
Nu bestilles der ikke andet
:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar