torsdag den 17. maj 2012

Gaver :-)


En hjortepude blev der syet til min Skatling
:-)
Han fortjente en gave
:-)
Jeg har faktisk drømt om den længe.
Lige siden jeg så den i DenMegetFineButik, hvor den kostede betydeligt mere end den her
:-)
Så en eftermiddag i maj syede jeg den sammen med min AnneMor
:-)


Når farmand har en hjort, skal Anna My da også have en hat med hjorte
:-)
Er vild med den hjelm
:-)


Agurk er bare godt
Anna My har fået øjene op for den lækre grønsage.
Måske der er tænder på vej?
Fik fiffet af Svigerinden Lif.
Den skulle være god mod ømme gummer
:-)

Anna My fik en ½ års fødselsdagsgave af sin Farmor i dag
:-)
Så fin den er
:-)
Ved egentligt ikke hvad den hedder, men den faldt i rigtig god jord hos lille frøken Anna My
:-)
Den kan vendes og drejes og er lige flot fra alle vinkler
:-) 


Kærlighedsgaven til min skatling på vores 7 måneders bryllupsdato.
Tænkte på ham med det samme, da jeg så det.
Er så glad for at jeg købte det til ham.
Han bruger det hver dag.
:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar