søndag den 13. maj 2012

Kasketkarl :-)


Hvad gør man, når solen pludselig bryder frem på rulleturen,
og solhatten ligger derhjemme?
Så låner man jo farmands kasket
:-)
Den passede næsten
:-)


Sådan ser udsigten ud hos os for tiden..
Tingene er næsten faldet på plads nu.
Køber har "et par" (ca. 17) forbehold for, at købe DenLilleKvist.
De er dog ikke så slemme og mange af dem er en gantagelse af købekontrakten.
Vi har med folk at gøre her, der går med livrem og seler, må man sige.
Det må vi tage med.
Vi har jo også forbehold i forhold til det hus vi skal købe.
Glæder mig bare til det falder på plads.
:-)
På onsdag skal vi besøge den dagplejemor, som bor i vores kommende by.
Det glæder jeg mig til.
Det fylder en hel del, det med at vores lille Mysse skal ud og passes.
Har vel nærmest følelsen af, at der ikke er noget som er godt nok.
Ved godt at det ikke er en holdbar følelse, men vil dog gerne have lov til, at have den alligevel.
For et par uger siden var vi ude at besøge vuggestuen (den eneste der er)
Den tegnede heldigvis også god.
Jeg tror bare, at jeg vægter tryghed og omsorg mere end jeg vægter læring her de første år.
Derfor hæller jeg nok til dagplejen, fordi min erfaring siger mig at pædagogerne i vuggestuerne er hængt godt og grundigt op. (ved godt at det er et emne man skal være varsom med at generalisere) 
Dagplejen har ansvaret for fire børn, men er samtidig også mere sårbar ved sygdom og ferie.
Den er skisme svær, synes jeg.
For jeg kan bestemt ikke se mig selv aflevere Anna My til en fremmede dagplejer, hvis vores egen er syg.


Sådan ser aftensmaden ud på DenLilleKvist, når min skatling har været på silde-fisketur
:-)
Uhmmmmm det var bare godt
:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar