mandag den 21. maj 2012

Sommer på DenLilleKvist :-)


Så blev det skisme sommer på DenLilleKvist.
(der bliver en ovn på dage som i dag)
:-)
Sikke et vejr vi har haft
:-)
Anna My og jeg har nærmest været udefor hele dagen.


Frøken Anna My syntes bare, at det var dejligt og nød hvert minut i hendes første danske sommer
:-)


Endelig kom det tæppe jeg hæklede under min graviditet, til sin ret.
Det har ellers bare ligget under puslebordet og samlet støv.
Men i dag fandt jeg helt sikkert ud af havd det skal bruges til.
Havetæppe og meget varmt barn i sommeren.
Anna My ligger med det netop nu, og sover så sødt i DenLilleHvideSeng.
:-)


Ud over oplevelsen af sin første sommer, har Anna My mærket græs for første gang.
Det var et kæmpe hit.
:-)
Det var godt nok noget meget mærkeligt grønt noget, men sjovt at rører ved.
:-)
Jeg bliver også lidt nostalgisk på en dag som i dag.
Det er den sidste sommer på DenLilleKvist.
Men jeg er efterhånden nået dertil, hvor jeg glæder mig rigtig meget til at flytte ud i huset.
:-)
Det bliver bare så lækkert med en have på dage som i dag.
Gården er da også fin, men skal deles med rigtig mange andre. 


Forleden dag gik vores daglige rulletur, til Risskoven
(for en gang skyld)
:-)
Det er helt fantastisk derude nu.
Bøgetræerne står så flotte lysegrønne og der er bare så skønt
!!!
:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar