mandag den 23. juli 2012

Duften af sommer :-)


Hold da ferie,,, hvor har det været sommer i dag
:-)
Og hold da ferie hvor har det været skønt at mærke solens varme og nyde terrassen.
Vi har siddet ude og fået formiddagskaffe og spist frokost og eftermiddagskaffe i dag.
:-)
Det er længe siden det sidst er sket.
AnneMor har været på besøg og vi har været rigtig aktive med at vakse alle gardiner i huset.
Det var en kæmpe hjælp.
Gardinerne fulgte med da vi flyttede ind og jeg har simpelthen ikke haft tid til at vaske dem.
AnneMor tilbød sin hjælp og jeg skyndte mig at takke ja.
Det er ganske almindelige hvide gardiner.
Jeg kan egentligt godt lide dem og vi har valgt at beholde dem.
:-)


Da jeg åbnede terrassedøren i morges mødte dette syn mig.
:-)
Et udklækket æg.
Ja, vi er rigtig flyttet på landet hvor man kan opleve disse skønne ting, en ganske almindelig dag.
:-)


En gave fra Bedste-Olde
:-)
Den er bare så fin.
Jeg nyder den hvert sekund jeg kigger på den.
Den står bevidst liiiiiige udenfor terrassedøren, så jeg også kan se den indefra.
:-)


Evigglad
!!!
Den havde Tante Line og Onkel Dreas med hjem fra Italien til Anna My
:-)
Hjulene kører rund når det blæser og frøken Anna My synes bare den er fin - det synes moren og faren også
:-)


Frøken Anna Mys farmand har sat den fineste gynge op i et af det kæmpe store Asketræer.
Den er et kæmpe hit og bliver brugt hver dag.
:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar