fredag den 13. juli 2012

Når himlen falder ned...


Det er nu lidt hyggeligt med regnvejr.
Selvom jeg også savner sommeren, nu hvor vi endelig har fået vores egen have.
For lidt siden så himlen sådan ud over vores paradis.


Godt at vi har varmekilden her til at varme os i de kolde sommeraftner.
:-)
Tror nu nok også at vi bliver glade for den til vinter.
:-)


Det er svært at se, men det er roser fra haven der står i vasen.
De springer ud meget snart, hvilket bliver så fint.
:-)
Vi er endelig ved at være nogenlunde på plads i vores nye hjem.
Jeg trængte faktisk også til det efter laaaang tid i flytterod og vores ting gemt væk i kasser.
Vi kan endelig læne os tilbage og nyde vores nye liv og hinanden.
:-)
Jeg nærmer mig også tiden, hvor jeg skal igang med mine projekter.
Det første skal være retro-lamperne.
Glæder mig til at kigge nærmere på dem og finde en god farve til dem.
:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar