torsdag den 12. juli 2012

Landliv :-)



Så er jeg tilbage efter en mindre pause.
Sidste lørdag flyttede vi fra DenLilleKvist og ud hvor fuglene synger.
:-)
Tusinde tak for hjælpen alle sammen
:-)


Flyttemaden var hotdogs.
Vejret var heldigvis med os.
Derfor kunne vi sidde på vores dejlige taresse og indtage de varme hunde.
:-)


Søndag morgen den 1. juli - liiiige dagen efter vi flyttede, ringede FatserKatrine med den fantastiske nyhed
:-)
Vi har fået en kusine
!!!!
:-)
Nu har Frøken Anna My 2 kusiner..
Én hun kan lære en masse ballade af og én hun kan lære en masse ballade
:-)
Vi fik allerede lov til at komme og se Kusine Sigrid dagen efter.
Æjjj hvor var hun bare sød.
:-)


Jeg elsker min nye kaffepause-udsigt
:-)


Anna My ser også ud til at nyde sin nye plads
:-)


Jeg har købt blomster til krukkerne på vores nye taresse.
Uhhh det har jeg vel nok glædet mig til.
Det med at få mine egne krukker
:-)


Vi er ikke de eneste på gården.
Stalden er fyldt med svaler og deres familier.
(som er fløjet fra reden nu)
De er lidt klamme og lidt irriterende efter, som vi ikke kan stille barnevogn, klapvogn og cykler derud.
Men når det er sagt, så er det da også en smule hyggeligt.
:-)


Anna My er tosset med en svingtur i vasketøjskurven
:-)


Aftentur i haven.
Det er ny tradition vi har indført her i paradiset.
:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar