søndag den 22. juli 2012

Søndag i paradiset :-)


Æresmedlemmet er på plads og venter på gæsterne.
:-)
Den sidste søndag i måneden mødes vi med min side af familien til brunch.
Det er blevet en hel hyggelig tradition, hvor vi hver i sær i vores travle liv får en stund til at mødes.
I dag skulle det være hos os.
Det går nemlig på tur.
Hvor er det bare dejligt at have plads til gæster.
På DenLilleKvist sad vi nærmest ovenpå hinanden når familien skulle samles.

Men... det er jo ikke den sidste søndag i juli i dag
:-) 
Rasmus skal skal på koloni i næste weekend og Anna My og jeg får besøg af min veninde Kralle og lille Johan.
Det kan derfor ikke blive den sidste søndag i denne månede.
:-)
Moster Linses familie kunne ikke komme i dag. De er på sommerferie i Sverige.
Tante Line kom heller ikke, hun var på Fanø.
De må komme og hygge i paradiset en anden dag.

Rasmus har lavet den fineste sandkasse til Frøken Anna My
:-)
Det er en stor succes.


Der er hjælp at hente når farmanden skal slå græs.
Anna My er mere end interesseret i den røde havetraktor - men den er nu også lidt farlig.
:-)


På aftenturen i haven fik vi solbær og hindbær.
Hvor er det bare skønt at have sine egne bær og hvor er det skønt at have muligheden for, at give sit barn  frugter, som jeg selv kan plukke fra egene træer og buske.
Føler mig meget privilegeret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar