fredag den 17. august 2012

Æbler i paradiset :-)


Så er Ananasæblerne modne.
.-)
De hænger bare så fint i træet.
Jeg nænner næste ikke at plukke dem.
Men det nytter jo ingenting, for spises det skal de i hvert fald.
:-)
Uhmm...
:-)


Anna My og Rasmus snuppede nogle stykker.
:-)
Nu har vi til morgenmaden i morgentidlig og lidt mere.
Vi kan jo bare liiige gå ned at hente nogle flere nå de er spist.
Så har vi altid frisk frisk frugt.
DetErBareLivet.
:-)
Jeg er så begejstret over, at vi bare kan gå ud i haven og plukke vores frugt.
ingen klamme sprøjtetmidler osv.
Bare hvis nogen undre sig over, at jeg skriver så meget om det hele tiden..
:-)


Efter frokost og middagssøvnen tog den lille familie i Svømmerhallen.
:-)
Det var atter engang en stor succes og Frøken Anna My elskede det.
Jeg nåede ikke engang at synge go'nat-sang for hende her til aften, før hun sov.
Det er så hårdt at være i svømmeren.
:-) 


Nu er det fantastiske tørrestativ færdigt og i brug.
Det kan bare tørre tøj, kan I tro.
!!!
:-)

1 kommentar:

  1. Det er skisme også fedt at i bare kan rende i haven efter lækkerierne. Ananasæbler er nogle af mine favoritæbler! Hapssnaps!

    SvarSlet