fredag den 3. august 2012

Hybenmarmelade i Paradiset :-)


I går aftes lavede moren i DetLilleHvideBondehus, hybenmarmelade
:-)
Vi har et par kæmpe buske i bunden fa haven og, hyben, - ja de er bare lækre og fine at kigge på.
Især INDEN der kommer orm i dem.
:-)
Derfor besluttede jeg mig for, at være tidligt ude i år.


At lave disse dejligheder og nyde resultatet bagefter, ja, DetErBareLivet.
:-)
Det er med til at give mig ro og det er en af de stunder, hvor jeg nyder at gøre noget for mig selv. 
:-)


Resultatet blev bare godt.
:-)
Det smager så dejligt.
:-)

Opskriften er bare:
750 gram rensede hybenskaller
½ litter vand
Saft af 1 citron
500 gram sukker
2-3 tsk. rød Melatin
:-)
Opskriften er selvfølgelig også at finde i denn her:


Så der er ingen hemmeligheder ud over de gamle guldkorn der er at finde her
:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar