lørdag den 4. august 2012

Retro projekt @ 1 :-)


Så er retro lamperne hente hjem til DetLilleHvideBondehus.
:-)
Glæder mig til at komme igang med projektet.
Måske jeg starter allerede i aften... :-)


Malingen er også købt ind. Jeg kunne dog ikke få den farve jeg rigtig gerne ville have
:-(
Det  var meningen at 3 af lamperne skulle være lyseblå og resten røde.
Som I kan se er den røde i hus, men den lyseblå kunne ikke opstøves.
Jeg har endda været flere steder, men der var ingen lyseblå spray til metal at finde
:-(
Så nu bliver de alle sammen røde.
Der var ingen af de andre farver, som faldt i min smag.
Åhhh... det er bare så træls nu, hvor jeg liiige havde sat mig i hovedet hvordan tingene skulle være.

Jeg købte også maling i "mokka" farve til et andet lille projekt, men det kommer på bloggen senere
:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar