torsdag den 16. august 2012

Tilbage til barndommen :-)


Nogen der genkender ham her
??
:-)
Det er jo Pelle..
:-)
I morges havde Ramsus tømt endnu en flyttekasse fra vores loft.
Han siger henslæng: "gider du ikke lige kigge efter, hvad det er for nogel gamle klude der ligger tilbage i den kasse? Tror bare de skal ud i værkstedet"
!!!
Jeg kigger og opdager PELLE
:-)
Helt ærligt Skatling:-) !!
 Det erPelle, ham har jeg vel nok krammen og elsket hele min barndom.
Min kære farmor syede den til mig, da jeg var 8-9 år og den har fulgt mig lige siden.
Dog med pauser, men han er altid dugget op igen og igen.
:-)
Og det gjorde han så også her i DetLilleHvideBondehus
:-)
Anna My var vild med den fra første øjeblik hun så den.


Nu vi er ved den der barndom, så kom AnneMor med det her lille trætog til mig en dag.
Det fik jeg da jeg blev født.
Synes bare at det er så fint og er mega glad for at min AnneMor har gemt det og passet så godt på det.
Nu er det klar til næste generation.
Det skal dog limes lidt og måske skal det ikke liiige leges så hårdt med.. måske det egentlig blot skal står på sin nye plads i vindueskarmen i soveværelset.
Anna My synes at det er fint og det er hendes når hun engang kan passe på det.
:-)


AnneMor har også gemt min og mine søskendes klapvogn
:-)
Viktor, Sara Viola og nu Anna My har brugt den, når vi er på landet.
Og den er jo totalt retro..
Dog er kørecomforten nok ikke lige den bedste, men den er jo fin nok når der skal kigges på køer......


Anna My går meget op i Bedstefars køer.
:-)
Vi kan bruge laaang tid på at kigge på dem og råbe til dem.
:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar